Jag ska till Almedalen

En insmugen semester nästa vecka och jag drar till Visby. Det blir mitt första Almedalen, ja rentav första gången jag är på Gotland till och med!

Bokningsstressen inför Almedalen 2015 är smått hysterisk. Har redan bokat in mig på 5-6 mingel. Eller fler, minns inte riktigt. Tack vare proffsig coachning av Almdalsveteraner har vi lägenhet mitt i smeten och biljetter till åtråvärda DJ battle. Tydligen ska det vara fint. Det blir fest helt enkelt.

Jag kommer hänga en del på Hej Digitalt tänker jag. Sen får vi se om den där sessionen ”Alldeles för tidiga frukostseminarium” kl 04:00 den 30 juni är på riktigt eller fejk… Hela grejen har redan nått episka rykteshöjder med över 543 anmälda på facebook. 

Frukostseminarier blir allt fler och allt tidigare. Men orkar folk verkligen gå upp så tidigt?

Skriver värden Niklas Hill.

Ja, vi får väl se. Det finns de som tror att det kommer sitta en nyfiken skara där kl 4 i gryningen men inget seminarium och ingen panel. Allt för att göra ett ”statement”. Följ #förtidigafrukostseminariumtankestreckettfolkhälsoproblemfrågetecken

😉

Vi ses på Almis vid lunchtid hörrni!

/Hälsningar Morgontrött

  

