You know nuthin, Twitter!

Ja, twitter är nedlusat av karaktärerna i Game of Thrones! Varför är jag ens förvånad?

Jag började att leta i twitter om någon hade skapat twitterkontot @JonSnow. Det fanns, fast hade inte varit aktivt sedan 2008 (!) så då sökte jag lite till. Och hittade @BastardJonSnow. Och sen var det bara att kolla vilka det kontot följde.

Bastard Jon Snow tweets an apology for his absence.

Mycket riktigt. Där fanns ALLA. Kan du komma på en karaktär ur boken/tv-serien så är det någon som har skapat den.
Flera av dem twittrar till varanda och självklart med ”sina” favorituttryck. Fast flera har varit inaktiva rätt länge.

Jag VET att jag är nördig! Men det hade varit kul att få vara Ygritte för en dag. På twitter. Och bara säga ”You Know Nuthin!” till folk. 😉

Bäst av ”Ygrittarna” är @YgritteTheWild. Hon är iaf den senast aktiva!
Här är några till – Hela Listan av Game of Thrones-konton!

20130218-203805.jpg

4 thoughts on “You know nuthin, Twitter!

Kommentarer inaktiverade.