Jag doodlar fram en prioriteringsost

Önskad framtid

Inspirerad av Per Axbom (som är suverän på klottrande/doodlande som anteckningsform) summerade jag dagens workshop om önskad framtid i arbetet med kommunikation i vår organisation. Observera den stora prioriteringsosten i mitten! Med lufthål för att snabbt kunna jobba med medlemsaktivism. Några pilar kanske skulle gått åt andra hållet. Men men, nu blev det så här!

Nu i efterhand inser jag att den här kan vara helt obegriplig för alla som inte var med..

Jag har använt appen ”Paper” på en iPad. Se även Doodle revolution!

One thought on “Jag doodlar fram en prioriteringsost

  1. Snyggt! Jag kör själv gärna mindmap (exvis med tjänsten Mindmeister) för att anteckna under möten. Men det blir inte heller så begripligt för någon annan, tyvärr.

Kommentarer inaktiverade.