Lördagsmys på chokladfabriken

Ibland får man unna sig en sockerchock. Nesrin och jag har pratat i åratal om att vi skulle fika på Chokladfabriken. Äntligen kom vi dit!
(Fast en gång har vi varit där men då var det stängt pga ombyggnad).

En riktig varm choklad på mörk choklad kompletterades av två olika chokladsemlor som vi delade på. Mums!

Efter en lååång fika med mycket tjejsnack köpte jag med mig lite olika fina praliner att bjuda på vid middagen jag ska ha på söndag kväll med pappa och moster.

Sen kom jag på att pappa har lite diabetes så det fick bli några specialpraliner till honom.

20130202-173136.jpg

Länk till Chokladfabrikens blogg:  http://pralinuttprinsessan.se  – där ni kan blir riktigt frestade…

2 thoughts on “Lördagsmys på chokladfabriken

Kommentarer inaktiverade.